Σάββατο 12 Μαΐου 2012

ΕYXAΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ τους κατοίκους και ψηφοφόρους της Περιφέρειας Αττικής, και τον καθένα ξεχωριστά, για την τιμή που μου έκαναν να με εμπιστευτούν και να με εκλέξουν βουλευτή-εκπρόσωπό τους στο Εθνικό Κοινοβούλιο.

Φίλες και φίλοι,

Σας ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ότι με κάθε θυσία και κάθε κόστος θα προσπαθήσω να υλοποιηθεί το πρόγραμμα του Συνδυασμού «ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ» που σας ανέπτυξα κατά την προεκλογική περίοδο.
Σας ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ότι θα παραμείνω πάντα ΣΥΝΕΠΗΣ στις αρχές και τις ιδέες μου. Θα εργαστώ για το καλό ΟΛΩΝ, ακόμη και γι'αυτούς που δεν προτίμησαν τον Συνδυασμό μας και το πρόσωπό μου.
Τα γενικότερα προβλήματα της χώρας, η έξοδος από την οικονομική κρίση, η αποκατάσταση των εργασιακών σχέσεων και του Κοινωνικού Κράτους, το νέο εναλλακτικό μοντέλο ανάπτυξης που θα αντιμετωπίσει την αυξανόμενη ανεργία των νέων μας, θα είναι στις άμεσες προτεραιότητές μου.
Ειδικότερα για τα πολλά, μεγάλα και χρονίζοντα προβλήματα της Περιφέρειας Αττικής θα αναπτύξουμε τις προσεχείς ημέρες ένα δίκτυο αλληλοενημέρωσης, Γενικών Συνελεύσεων και διαβουλεύσεων με ΟΛΟΥΣ τους τοπικούς φορείς, Οργανώσεις και Συλλογικότητες, ώστε να επιδιώξουμε την ουσιαστική επίλυσή τους με υπευθυνότητα, σοβαρότητα και απόλυτο συντονισμό.
Επιπλέον, εγώ και οι συνεργάτες μου θα είμαστε πάντα στη διάθεση ΟΛΩΝ των πολιτών της περιοχής για κάθε πληροφορία, γνώμη και συμβουλή στα ζητήματα της ειδικότητας και της επιστημονικής μας ενασχόλησης.
Και πάλι σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ έναν-έναν ξεχωριστά και ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ για τη τιμή που μου επιφυλάξατε.

Με εκτίμηση
Αλέξης Μητρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ και τώρα απόφαση -πίεση για να μπει τέλος στους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς

Εκφράζοντας την αγωνία συμπολιτών μας για τον κίνδυνο της κατοικίας τους από τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς